Malý update CM, CDESK server na verziu 2.8

Významné nové funkce

První fáze redizajnu portálu

  • Nové grafické levé menu s možností navolit si Oblíbené menu
  • Zvýraznení oddelení dvou produktů  CDESK a CM
  • Rozsah redizajnu v první fázi
Nové funkce k požiadavkům, plněním
  • Volitelné stloupce v seznamu požadavek
  • Nové schvalování plnění
  • Přidávání plnění přes měsíční kalendář
  • Samostatný formulář pro požadavky
Úkoly – nový prvek k sledování jednoduchých úkonů a alokovaniu času
  • Význam úkolů v CDESK
  • Spůsoby zadávání
    • Přes Seznam úkolů
    • Přidání úkolu přes požadavek
    • Přidání úkolu přes Plánovací kalendář

Nové funkce

První fáze redizajnu prostředí CDESK

grafické změny v rozhraní nasměrované k užívatelsky přítelskému vzhledu a intuitívnejšiímu rozmitnení ovládacích prvků

Nové levé menu
  • Nové levé menu je s oddelenými sekcemi a možností nastavení vlastních oblíbených položek
  • Levé menu se barevně odlišuje pode používaného produktu. Jednotlivé položky a moduly se združili do sekcí, které je možné jednoduše v menu přepsat.
  • Menu sa dá zmenšit do zbaleného režimu buď zatvárací šipkou, neo dvěma kliknutími na každou sekci.
  • Nejvíc používané funkce se dají přidať do sekce Oblíbené, která je na vždy na vrchu menu. Odtud se dá k funkcím přistupovat přímo, bez nutnosti přepínat se mezi jednotlivými sekcemi a produkty.
Zvýraznení odlíšení produktů CDESK a CM v portáli

V modulech byli aplikované nové barvy. Modrou dostali části patřící hlavne k CM (Customer Monitor) a oranžovou patřící k CDESK. Dále byla přejmenovaná záložka  Prohlížení a vyhodnocení  na CM IT monitoring.

Rozsah redizajnu v první fázi

Prozatím byl grafický redizajn aplikován na CDESK -> Požadavky, Plánovací kalendář, Zákazníci, Admin.zóna -> Zákazníci (nastavení). Můj profil a odkaz na odhlásení se přesunuli pod jméno přihlášeného operátora v pravém horním rohu obrazovky.

 

Nové funkce pro požadavky

Ovládání viditelnosti stloupců v seznamu požadavků- pro rýchlejší orientaci je možné v seznamu požadavek skrývat a zobrazovat stloupce s informacemi.

Schvalování plnění pracovníků nadřízenou osobou- osoba zodpovědná za schvalování plnění podřízených pracovníků může tyhle záznamy hromadne schvalovat, editovat, zamítat a vyjadřovat se k nim. Všechny záznamy se dají libovolne filtrovat a exportovat do excelu.

Prohledné přidávání plnení v mesičním kalendáři- funkce zrýchleného zobrazení tabulky jednotlivých dní v měsíci se zapísanými plněními a možností přidávání plnění na konkrétní dny. Pri přidávání se zvolí zákazník a několik z jeho požadavků, následně se dodatečné údaje doplní v novém formuláři.

Přidávání plnění v požadaku přes samostatný formulář- nový spůsob zadávání plnění v požiadavku umožňuje přidávat několik plnění za sebou prostředníctvím úplného nebo jednoduchého formuláře. Rozepsané plněnie se průbežne ukladá a je možné ho najít v rozepsaných plněních v každém požadavku

 

Úkoly – vytváření a sledování dílčích výkonů, rezervací konkrétních časů, plánování střetnutí

Význam úkolů v CDESKu-  na rozdíl od požadavky, kde sa počítají SLA časy, sledují přesné stavy, kategorizuje pro potřeby usměrnení workflow a statistik, je úkol výrazne jednodušší prvek. Sleduje se splnění úkolu nebo obsazení času pracovníka, který si do nich může psát poznámky a nechávat si je připomínat. Stejně je možné vytvářet schůdzky s potvrzováním účasti jejích člen.

Spůsoby vytváření úkolů- úkoly můžou být vytvářené samostatne, nebo přirazené k požadavku, v kterým jej vždy můžné najít. Úkol může sloužiť na rozdelení požadavku do menších dílčích prác nebo zachytáva ucelenejší proces komunikace se zákazníkem.

  • Přidání úkolu přímo přes Seznam úkolů – vytváření samostatných úkolů, nebo navázání na určitou požadavku zvolením zákazníka a konkrétního požadavku
  • Přidání úkolu přes požadavku, s kterou bude prevázaná
  • Přidání úkolu přímo v Plánovacím kalendáři

Seznam úkolú dostupný přímo z levého menu

Seznam úkolů požadavku, pod kterým jsou navázány. Zde jich je možné jednoduše vytvářet

Úkoly je možné zobrazovat, přidávat a editovat i přímo v Plánovacím kalendáři. Po kliknutí na konktétny čas sa zobrazí formulář

Typy úkolů

  • Schůzka -  ponouká možnost přidávání účastníků schůzky do úkolu. Každý účastník má možnost vyjadřit svou účast – tyto údaje se zobrazují uvnitř detailu úkolu.
  • Jednoduchý úkol – slouží na rychlý zápis toho čo máte spraviť , má méne parametrů než požadavek, sleduje deadline, může mít řešitele i pomocných řešitelů, možnost měnit stav.

Poznámka – nabízí možnost zapisovat si různé poznámky do kalendáře, nemá stavy ani pomocných řešitelů

Úkol typu Schůzka s potvrzováním účasti

Změny a zlepšení

Přesunutí odkazů Můj profil a Odhlásit

  • Každý přihlášený operátor má přímy přístup do nastavení jeho profilu po kliknutí na jeho jméno v pravém horním rohu obrazovky. Rovnako se zde nachází odkaz na odhlásení ze systému