Malý update CM, CDESK server na verziu 2.8
Významné nové funkce
První fáze redizajnu portálu
- Nové grafické levé menu s možností navolit si Oblíbené menu
- Zvýraznení oddelení dvou produktů CDESK a CM
- Rozsah redizajnu v první fázi
Nové funkce k požiadavkům, plněním
- Volitelné stloupce v seznamu požadavek
- Nové schvalování plnění
- Přidávání plnění přes měsíční kalendář
- Samostatný formulář pro požadavky
Úkoly – nový prvek k sledování jednoduchých úkonů a alokovaniu času
- Význam úkolů v CDESK
- Spůsoby zadávání
- Přes Seznam úkolů
- Přidání úkolu přes požadavek
- Přidání úkolu přes Plánovací kalendář
Nové funkce
První fáze redizajnu prostředí CDESK
grafické změny v rozhraní nasměrované k užívatelsky přítelskému vzhledu a intuitívnejšiímu rozmitnení ovládacích prvků
Nové levé menu
- Nové levé menu je s oddelenými sekcemi a možností nastavení vlastních oblíbených položek
- Levé menu se barevně odlišuje pode používaného produktu. Jednotlivé položky a moduly se združili do sekcí, které je možné jednoduše v menu přepsat.
- Menu sa dá zmenšit do zbaleného režimu buď zatvárací šipkou, neo dvěma kliknutími na každou sekci.
- Nejvíc používané funkce se dají přidať do sekce Oblíbené, která je na vždy na vrchu menu. Odtud se dá k funkcím přistupovat přímo, bez nutnosti přepínat se mezi jednotlivými sekcemi a produkty.
Zvýraznení odlíšení produktů CDESK a CM v portáli
V modulech byli aplikované nové barvy. Modrou dostali části patřící hlavne k CM (Customer Monitor) a oranžovou patřící k CDESK. Dále byla přejmenovaná záložka Prohlížení a vyhodnocení na CM IT monitoring.
Rozsah redizajnu v první fázi
Prozatím byl grafický redizajn aplikován na CDESK -> Požadavky, Plánovací kalendář, Zákazníci, Admin.zóna -> Zákazníci (nastavení). Můj profil a odkaz na odhlásení se přesunuli pod jméno přihlášeného operátora v pravém horním rohu obrazovky.
Nové funkce pro požadavky
Ovládání viditelnosti stloupců v seznamu požadavků- pro rýchlejší orientaci je možné v seznamu požadavek skrývat a zobrazovat stloupce s informacemi.
Schvalování plnění pracovníků nadřízenou osobou- osoba zodpovědná za schvalování plnění podřízených pracovníků může tyhle záznamy hromadne schvalovat, editovat, zamítat a vyjadřovat se k nim. Všechny záznamy se dají libovolne filtrovat a exportovat do excelu.
Prohledné přidávání plnení v mesičním kalendáři- funkce zrýchleného zobrazení tabulky jednotlivých dní v měsíci se zapísanými plněními a možností přidávání plnění na konkrétní dny. Pri přidávání se zvolí zákazník a několik z jeho požadavků, následně se dodatečné údaje doplní v novém formuláři.
Přidávání plnění v požadaku přes samostatný formulář- nový spůsob zadávání plnění v požiadavku umožňuje přidávat několik plnění za sebou prostředníctvím úplného nebo jednoduchého formuláře. Rozepsané plněnie se průbežne ukladá a je možné ho najít v rozepsaných plněních v každém požadavku
Úkoly – vytváření a sledování dílčích výkonů, rezervací konkrétních časů, plánování střetnutí
Význam úkolů v CDESKu- na rozdíl od požadavky, kde sa počítají SLA časy, sledují přesné stavy, kategorizuje pro potřeby usměrnení workflow a statistik, je úkol výrazne jednodušší prvek. Sleduje se splnění úkolu nebo obsazení času pracovníka, který si do nich může psát poznámky a nechávat si je připomínat. Stejně je možné vytvářet schůdzky s potvrzováním účasti jejích člen.
Spůsoby vytváření úkolů- úkoly můžou být vytvářené samostatne, nebo přirazené k požadavku, v kterým jej vždy můžné najít. Úkol může sloužiť na rozdelení požadavku do menších dílčích prác nebo zachytáva ucelenejší proces komunikace se zákazníkem.
- Přidání úkolu přímo přes Seznam úkolů – vytváření samostatných úkolů, nebo navázání na určitou požadavku zvolením zákazníka a konkrétního požadavku
- Přidání úkolu přes požadavku, s kterou bude prevázaná
- Přidání úkolu přímo v Plánovacím kalendáři
Seznam úkolú dostupný přímo z levého menu
Seznam úkolů požadavku, pod kterým jsou navázány. Zde jich je možné jednoduše vytvářet
Úkoly je možné zobrazovat, přidávat a editovat i přímo v Plánovacím kalendáři. Po kliknutí na konktétny čas sa zobrazí formulář
Typy úkolů
- Schůzka - ponouká možnost přidávání účastníků schůzky do úkolu. Každý účastník má možnost vyjadřit svou účast – tyto údaje se zobrazují uvnitř detailu úkolu.
- Jednoduchý úkol – slouží na rychlý zápis toho čo máte spraviť , má méne parametrů než požadavek, sleduje deadline, může mít řešitele i pomocných řešitelů, možnost měnit stav.
Poznámka – nabízí možnost zapisovat si různé poznámky do kalendáře, nemá stavy ani pomocných řešitelů
Úkol typu Schůzka s potvrzováním účasti
Změny a zlepšení
Přesunutí odkazů Můj profil a Odhlásit
- Každý přihlášený operátor má přímy přístup do nastavení jeho profilu po kliknutí na jeho jméno v pravém horním rohu obrazovky. Rovnako se zde nachází odkaz na odhlásení ze systému