grafické změny v rozhraní nasměrované k užívatelsky přítelskému vzhledu a intuitívnejšiímu rozmitnení ovládacích prvků
V modulech byli aplikované nové barvy. Modrou dostali části patřící hlavne k CM (Customer Monitor) a oranžovou patřící k CDESK. Dále byla přejmenovaná záložka Prohlížení a vyhodnocení na CM IT monitoring.
Prozatím byl grafický redizajn aplikován na CDESK -> Požadavky, Plánovací kalendář, Zákazníci, Admin.zóna -> Zákazníci (nastavení). Můj profil a odkaz na odhlásení se přesunuli pod jméno přihlášeného operátora v pravém horním rohu obrazovky.
Ovládání viditelnosti stloupců v seznamu požadavků- pro rýchlejší orientaci je možné v seznamu požadavek skrývat a zobrazovat stloupce s informacemi.
Schvalování plnění pracovníků nadřízenou osobou- osoba zodpovědná za schvalování plnění podřízených pracovníků může tyhle záznamy hromadne schvalovat, editovat, zamítat a vyjadřovat se k nim. Všechny záznamy se dají libovolne filtrovat a exportovat do excelu.
Prohledné přidávání plnení v mesičním kalendáři- funkce zrýchleného zobrazení tabulky jednotlivých dní v měsíci se zapísanými plněními a možností přidávání plnění na konkrétní dny. Pri přidávání se zvolí zákazník a několik z jeho požadavků, následně se dodatečné údaje doplní v novém formuláři.
Přidávání plnění v požadaku přes samostatný formulář- nový spůsob zadávání plnění v požiadavku umožňuje přidávat několik plnění za sebou prostředníctvím úplného nebo jednoduchého formuláře. Rozepsané plněnie se průbežne ukladá a je možné ho najít v rozepsaných plněních v každém požadavku
Význam úkolů v CDESKu- na rozdíl od požadavky, kde sa počítají SLA časy, sledují přesné stavy, kategorizuje pro potřeby usměrnení workflow a statistik, je úkol výrazne jednodušší prvek. Sleduje se splnění úkolu nebo obsazení času pracovníka, který si do nich může psát poznámky a nechávat si je připomínat. Stejně je možné vytvářet schůdzky s potvrzováním účasti jejích člen.
Spůsoby vytváření úkolů- úkoly můžou být vytvářené samostatne, nebo přirazené k požadavku, v kterým jej vždy můžné najít. Úkol může sloužiť na rozdelení požadavku do menších dílčích prác nebo zachytáva ucelenejší proces komunikace se zákazníkem.
Seznam úkolú dostupný přímo z levého menu
Seznam úkolů požadavku, pod kterým jsou navázány. Zde jich je možné jednoduše vytvářet
Úkoly je možné zobrazovat, přidávat a editovat i přímo v Plánovacím kalendáři. Po kliknutí na konktétny čas sa zobrazí formulář
Poznámka – nabízí možnost zapisovat si různé poznámky do kalendáře, nemá stavy ani pomocných řešitelů
Úkol typu Schůzka s potvrzováním účasti