Customer Monitor
Publikováno z Customer Monitor (https://www.customermonitor.cz)


Významné nové funkce: 
  • Nový kalendář CDESK [1] - nová, přehlednější verze kalendáře s novými funkcemi
  • Synchronizace s MS Exchange [2] - synchronizace CDESK kalendáře s MS Exchange (Outlookem)
  • EventAnalyser [3] - utilita pro vyčítání a jednoduchá analýza událostí na WINDOWS OS
  • Sumární report ze servisu s CM [4] - přehledný report odrážející kvalitu servisu realizovaného s CM
Nové funkce: 

> CUSTOMER MONITOR (server) - nové funkce

  • Monitorovací funkce pro terminálové servery [5] - doplněné Online informace a hlášení z Watches o procesech, které nejvíce vytěžují RAM, CPU s rozdělením na konkrétní uživatele.

  • Připojování se k počítačům s nainstalovaným TeamViewer 8,9  -  rozšíření o aktuální verze, které dosud nebyly rozpoznány a TeamviewerQS se nemohl spustit. Tj. aktuálně funguje vzdálené připojení na počítač přes CM server, kde je již běžící TeamViewer s verzí 6,7,8,9.

  • Časové omezení počítání přenesených dat v Internet Bandwith monitoringu [6] -  vyloučení časů, ve kterých se monitoring internetových přenosů nemá vyhodnocovat.

> CDESK - nové funkce.

  • Plánování s alokací termínů [7] - přiřazení konkrétního časového intervalu k řešení požadavku, potvrzování alokovaných termínů se zákazníkem.
  • Nástěnka s nabídkami a oznámeními v úvodním přehledu [8] - nový prostor pro oznámení operátorům v úvodním přehledu.
  • Zákaznícke konto jako řešitel [9]  - nová volba Řešitel CDESK požadavků k Zákaznickému kontu přidá několik funkcí operátora.
  • Kontakty [10] - nová samostatná evidence kontaktů ke společnostem.
  • Skrývání plnění před zákazníkem [11] - prostřednictvím skryté fakturační položky
  • Volitelné filtry v seznamu požadavků [12] - možnost definovat si vlastní filtry a následně je sdílet ostatním operátorům.
  • Označení požadavků čekajících na odezvu ikonkami [13] – nástroj pro zkrácení doby odezvy a zvýšení kvality vašich služeb.
  • Přednostní výpis požadavků [14] - zpřehlednění výpisu podle časové důležitosti.
  • Nové zapnutelné stavy k požadavkům a měřené časy ve smyslu ITIL [15]
  • Nové funkcie do diskusie [16]- html podpora, podpisy, zjednodušený formát.
  • Volitelný příjemci diskusních příspěvků [17] - příjemci diskusních příspěvků jsou již vždy zobrazeni, lze je rychle upravovat a přidávat další libovolné příjemce do diskuse.
  • Zlepšené filtrování a vyhledávání v seznamu plnění [18] - filtrování podle typu, oblasti služby požadavky na umístění počítače.
  • Zrychlené vytvoření zákazníka, partnera [19]   - pohodlnější a rychlejší přidávání nových zákazníků, partnerů jejich kontaktů.
  • Volitelná autorizace nadřízeným pro EasyClick požadavky [20] - každý nový požadavek ještě před jeho uložením do CDESK autorizuje osoba s platným přístupem do CDESK portálu.
> C-MONITOR  WIN klient - nové funkce
 
  • Internet bandwidth monitor pro x64 systémy WIN XP, VISTA, 7, 2008. [21] (Windows 8, 2012 vyjde brzo). S aktuálním updatem můžete monitorovat internetové přenosy už i na 64 bitových systémech.
  • vmware ESX plugin Host health status [22] - nový způsob kontroly zdraví HW serverů
  • Nové Watches šablony pro malé NAS [23] - Tyto šablony vám mají pomoci monitorovat stav zálohovacích zařízení typu QNAP a Synology.

  • Nová šablona pro Eaton/MGE UPS [24] - šablony naleznete v C-MonitorConsole v Průvodci pro přidání Watches v části Health of systems, Preddefined health templates.

  • Rozšíření detekce ESET antivirových produktů 7. generace - přidány detailní informace o stavu produktů ESET Endpoint Antivirus 7, Endpoint Security 7 pro Windows v Zóně "Antivirus".

  • Nastavení času pro vytvoření požadavku z pravidelného úkolu [25] - nastavení času vytvoření požadavku z pravidelného úkolu.

Změny a zlepšení: 
> CDESK - Změny a zlepšení
 
  • Rozložení dat uvnitř požadavky [26] - Nové rozložení má za úkol zjednodušit orientaci v požadavku a roztřídit jednotlivé údaje podle důležitosti.
  • Změněn předmět emailové zprávy při notifikaci požadavky - číslo požadavku je na konci předmětu zprávy spolu s novým kódem zákazníka, Zkrácené znění akci (například změna = -> ...)
  • Změny k poznámkám pro řešitele (tj. diskuse s vyloučením zákazníka) [27]- Poznámky pro řešitele se přesunuly do spodní části požadavku nad diskusi, poznámka pro řešitele se stejně řadí do diskuse v chronologickém pořadí jak byla zadána.
  • Změny a rozšíření nastavení v zákaznickém kontě [28] -  Aktivace notifikací byla rozšířena a je v rámci Profilu zákaznického konta v záložce Zákazníci

Opravy chyb: 
  • C-Backup - oprava zálohování virtuálních strojů na Hyper-V 
    V předchozí verzi C-backup v rámci balíčku verze 2.6.629.3 omylem chyběla programová komponenta pro ovládání stavu OS virtuální mašiny a zálohování nebylo úspěšné.

Odkazy
[1] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/planovaci-kalendar
[2] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/synchronizacia-s-ms-exchange
[3] https://www.customermonitor.eu/node/1017
[4] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/reporty/na-koncovych-zakaznikov#sumarnyreport
[5] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/monitoring-diagnostika/monitorovacie-funkcie-pre-terminalove-servery
[6] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/monitoring/prenesene-data-cez-internet/casove-obmedzenie-pocitania-prenesenych-udajov
[7] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/planovaci-kalendar/planovanie-s-alokaciou-terminov
[8] https://www.customermonitor.cz/ponuky-oznamy-v-uvodnom-prehlade
[9] https://www.customermonitor.cz/zakaznicke-konto-jako-resitel
[10] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/kontakty
[11] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/fakturacia-vykonov-obchodna-agenda/priklady-pre-rozne-uctovne-pripady/zakryvanie
[12] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/zoznam-poziadaviek#Volitelnefiltre
[13] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/zoznam-poziadaviek#noveikonky
[14] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/zoznam-poziadaviek#prednostnyvypis
[15] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/helpdesk/hlavne-vlastnosti-poziadaviek/stavy-poziadavky#stavy2
[16] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/helpdesk/diskusia-k-poziadavkam#novefunkcie
[17] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/helpdesk/diskusia-k-poziadavkam#volitelnadiskusia
[18] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/helpdesk/evidencia-vykonov-plneni/zoznam-plneni
[19] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/cm-vnutorna-architektura/cm-server/cm-portal/instalacia/globalne-nastavenia#rychle
[20] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/helpdesk/zadavanie-poziadaviek/zadavanie-poziadaviek-cez-easyclick#autorizacia
[21] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/monitoring/prenesene-data-cez-internet
[22] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/monitoring-diagnostika/esx-plugin
[23] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/monitoring-diagnostika/monitoring-pre-male-nas
[24] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/monitoring-diagnostika/zalozne-zdroje-ups#eaton
[25] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/pravidelne-ulohy-a-udrzba/pravidelne-ulohy#nastaveniecasu
[26] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/zoznam-poziadaviek##udajevovnutri
[27] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/helpdesk/diskusia-k-poziadavkam#zmenykpoziadavke
[28] https://www.customermonitor.cz/ako-funguje-cm/cm-vnutorna-architektura/cm-server/cm-portal/role-pristupov-do-cm-servera-a-opravne-1#notifikacie