Co je to Customer Monitor (CM)

CUSTOMER MONITOR® je komplexní software,  který významně zjednodušuje vzdálenou správu IT systémů.

Zefektivňuje práci administrátorů, dáva přehled a argumenty jejich manažerem.

CUSTOMER DESK® je flexibilní helpdesk v CM pro evidenci a účtování prací. Může se použíť i samostatně, ve spoločnosti jakéhokoliv  zaměření.

 

co-je-to-cm.jpg

Díky Monitoringu víte v reálném čase zjistit co se děje s kterým počítačem nebo potřebnou službou, umíte si prohlédnout historii zaznamenaných událostí. Diagnostické CM nástroje  vycházející z monitoringu a evidence umožní předcházet poruchám. Když už přijde na nejhorší, budete vědět zrealizovat opravu přesněji, za kratší čas.

Váš vlastní Helpdesk Customer Desk (zkráceně C-Desk) máte skutečně na dosah. Tento samostatně zakoupitelný Helpdesk je integrován v CM, stačí dvojklik a uživatel může zadat svůj požadavek, který bude dále zpracován a veden v systému až do jeho vyřešení. K požadavkům nebo projektům můžete jednoduše evidovat a účtovat vaše výkony. Získáte tím vždy aktuální přehled o využívání vašich lidských nebo finančních zdrojů nejen v IT oblasti. K tomu ho navíc umíme přizpůsobit na vaše potřeby.

Máme pro vás monitorované zálohování jaké potřebujete – od souborového až po kryptované obrazy celých disků bez nutného přerušení práce, podporujeme nativní i vmware vSphere a prostřednictvím lehké integrace podporujeme i jiné systémy. Potřebnou jistotu v zálohách vám v CM dá propracovaným vyhodnocováním logů, které zachytí každou chybu včetně zcela vynechaného zálohování.

Audit hardware a software – kromě softwarového auditu získáte skutečně detailní hardwarový přehled o konfiguracích vašich počítačů, včetně změny této konfigurace v čase, konfiguraci sítě, síťových zařízení, tiskáren a jiného hardwaru. Potřebujete například zjistit sériové číslo pevného disku nebo ověřit jeho stav?

Správa serverů a počítačů s CM bude již jednoduchou hračkou odkudkoliv na světě. S integrovaným nástrojem vzdáleného přístupu se snadno a bezpečně dostanete na plochu počítače, pomůžete si z CM portálu probuzením nebo potřebným restartem počítače, služby.

Vami naplněná Znalostní báze vám sníží čas při řešení opakovaných problémů. Nenechávejte utrácet čas vašich podřízených při pátrání stejných informací, uložte si je na jedno přehledné místo, do znalostní báze.

CM je osobní a dokáže se vám přizpůsobit. Můžete jej provozovat snadno pod vlastní doménou, s vlastními logy a texty nebo jej dokonce můžete mít celý u sebe.

Customer Monitor dokáže díky nasbíraným údajům vytvořit užitočné reporty – ať už pro management firmy, nebo pro IT techniky. O tyto údaje se můžete kdykoliv opřít při vašich rozhodnutích. Např. kvartální report o stavu zálohování vašich systémů nebo online dostupnost serverů.

CM je škálovatelný. CM má základní konfiguraci pro správu firem v segmentu malých firem, kladoucí důraz na efektivitu a snadnou správu. Zapnutím potřebných možností je konfigurovatelný do plnohodnotného nástroje pro poskytování služeb podle standardů ITIL.


Seznamte se blíže s hlavními vlastnostmi CM!

 


* CM nemonitoruje skryté uživatelské aktivity ani data soukromého charakteru.