Proč CM

CUSTOMER MONITOR® nevznikl na objednávku, nevznikl ani jako čistě komerční software. Customer Monitor vznikl původně jako interní projekt v roce 2002, který má zajistit poskytování dlouhodobě stejně kvalitních IT služeb. Toho lze dosáhnout zejména sbíráním a zpracováváním informací z celého IT prostředí. Od té doby se Customer Monitor posunul ve funkcionalitě, našel si mnoho zákazníků a je připraven i pro vás. 


Z reakcí současných zákazníků CM víme, které informace jsou pro vás důležité a s jakými problémy se setkáváte, mnohé z nich jsou přesně tytéž situace, které jsme již řešili a najdete v CM k nim vypracované ověřené postupy.
 

"Dáváme vám možnost využít všech výhod našeho technického řešení, kterým získáte předpoklad na poskytování kvalitní služby vašim zákazníkům při nízkých nákladech."

 

 

  • Odteď budou argumenty na Vaší straně.
  • Reporty o které se můžete vždy opřít.
  • Profi helpdesk pro vás a vaše zákazníky.
  • IT přehled jako nikdy předtím.
  • Tisíce monitorovaných počítačů.
  • Naše IT vychytávky jinde jen tak nenajdete ;-)
  • Vyřešte problémy dříve než vzniknou.
  • Výborný pořádek v HW a SW.
  • Několik druhů zálohování v jednom balíku.
  • Monitoring v reálném čase, historie záznamů.
  • Podrobná diagnostika systémů na dálku.

 

preco-cm.jpg