Vzdálený přístup a údržba
S Customer Monitor řešíte problémy vzdáleně pomocí :
Vzdáleného přístupu na plochu počítače
Připojení na plochu počítače odkudkoliv
Bezpečné připojení k počítačům na platformách MS Windows a (Mac) OS X
V součinnosti s CM si můžete před zásahem zapnout počítač a následně se připojit
Přenos souborů
Přístup je realizován s programem Teamviewer s vaší licencí z ostatního servisu
K dispozici je podpora k jednoduššímu používání přes RDP, VNC
Vzdáleného ovládání počítače
Restart počítače
Ovládání služeb jako například restart, spuštění, zastavení
Ukončení nežádoucího procesu nebo online vyčítání jeho chování
Výše uvedené často reaguje, i když na počítač se není možné vzdáleně připojit.
Probuzení počítače na jeden klik, postačí jen jeden další zapnutý počítač v LAN síti
Načtení EventLog-u přímo do CM portálu
Vzdálených instalací a skriptů
Každý dobrý program má podporu bezzásahové instalace a je možné ho přes CM instalovat
Instalaci máte pod kontrolou, každý úkon v CM portálu má své vyhodnocení úspěšnosti
Velké programové balíky instalujete přes skripty (odkaz na lokální síťové úložiště)
Skripty v podobě .bat, .cmd, .vbs budou již pro vás výkonným pomocníkem.
Konkrétní řešení zrealizujete pomocí Komponentu
CM Remote Operations