CM Knowledge Base

Komponent CM Knowledge Base je řešením pro management vašich znalostí a postupů:


Typické vlastnosti

Záznamy v hierarchii: Poznatek - Řešení - Komentáře k Řešením

Propojení C-Desk plnění s poznatky ze Znalostní báze

Přiřazení poznatků k zákazníkům

Klíčová slova k zatřízení a vyhledání

Full textové online vyhledávání v celé databázi

Vyhledávání podle poslední změny, autora, přiřazeného zákazníka

Možnost sdílet vybrané poznatky s řešeními pro vaše zákazníky

Řízení přístupu k záznamům pro operátory a zákaznická konta

HTML editor s podporou vkládání obrázků i přes funkci Kopírovat + Vložit (v Mozilla Firefox)

 

Pro více informací čtěte v části Jak funguje CM - Znalostní Báze.

Obrázky: 
Seznam poznatků a řešení v Znalostní báziPříklad zapsaného řešení k poznatku v Znalostní báziEditace řešení k poznatkuUkázka rozšířeného vyhledávání v Znalostní báziPropojení plnění požadavku se Znalostní bází